torsdag 30. desember 2010

Hanna og meg

Tenkte jeg skulle legge ut et innlegg om hvordan vi er.. Eller hvertfall litt.
Som du har fått med deg så  har Hanna en "lidenskap" for Pokémon. Som eier, by the way!
Jeg på den andre siden.. Eh.. bare glem det.

Hvis du lurer på hvordan vi SER ut, skal jeg legge ut noen bilder så dere får en viss peiling.

Dette kan sammenlignes med Hanna. En liten, søt ginger.

Jeg ser mest sånn ut. 

Nå håper jeg at vi har avklart sånn noenlunde hvordan vi ser ut. Så til aktivitetene vi driver med:

Spesielle brødritualer. Detaljer er desverre hemmelige, og jeg kan derfor ikke gi dere mer informasjon enn dette bildet.

Fange Pokémon.

Ellers gjør vi vanlige ting, som å henge med venner, nerde og være superskurker om natta.

-Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar