torsdag 30. desember 2010

Pokemon 4ever!

Eller ikke. Pokemon 4ever er jo tittelen på den ene filmen de har laget, som forresten også er den pokemon filmen jeg liker best. I dag er det akkurat 10 år og 6 dager siden jeg fikk min første Game Boy Colour og Pokemon Gul spillet. Har aldri vært så oppslukt i noe så tysk før. Pappa hadde nemlig kjøpt det til meg på en tyskland tur han var på. Tenkte ikke på at jeg så vidt kunne si yes, no og I love you på engelsk og langt derifra tysk!
En real avsporing fra meg. Jeg vil bare fortelle at i disse 10 årene har jeg eid alle pokemon spill som har kommet ut. Sånn minus Sølv, Heart Gold og noe pinball fordi jeg valgte de andre versjonene eller bare rett og slett hater pinball uansett hvor mange pokemon figurer det er med. Jeg sitter fortsatt og venter på Black/White versjonene og mens jeg venter har jeg gått til innkjøp av "Pokemon Ranger Guardian Signs"





En gang pokemon gamer, alltid pokemon gamer. Spillet skuffer litt. Føler at jeg blir guida gjennom hele greia og får ikke gjøre som jeg selv vil for uansett hvor jeg går får jeg et nytt oppdrag som jeg MÅ gjøre. Men det funker. har allerede burna 6-7 timer med det nye spillet.

Nå tenker folk sikkert  "okei.. er det snakk om anime ":3 KAWAII!"  jenter her eller?" Neida. Jeg bare har en ting for pokemon spill og filmer. Dette er jo halve barndommen min! hvis du ser bort i fra Johnny Bravo og Ed, Ed'n Eddy.




Random Fact: Et gjennomsnittelig menneske vil ha sex 3000 ganger i løpet av sitt liv.

- Hanna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar