lørdag 9. april 2011

hurrdurr

Stund siden sist nå! Får skylde på skole og det faktum at jeg har et sosialt liv (nesten)

Dagen i dag har gått med på å sløve i senga, sløve ute i sola, lage middag og sløve litt mer i senga foran tv'n, kjørt moped på traktorvei og kjørte mot kjærestens forventning i full fart. Jeg som hater tohjulinger med motor.
Har desverre ingen bilder av dette da kameraet plutselig gikk fra 100% strøm til 0% på 3 min.

Sånn ellers i det siste har jeg flyttet inn på nytt rom, hatt fremskritt med mitt nye prosjekt som er en brunsvart quarter/shettis blanding som om et år skal ri fletta av alle quarter ryttere i norge. (yeah right, får håpe jeg får rabatt på kliniken med Don i mai).

Og gjett hva? I have pictures for you!

Dog litt skeive da, men lev med det.





 Rommet mitt. :)





Lille tusselabben med alt for mye energi :)


- Hanna

1 kommentar:

  1. Hum, sorry for at jeg spør :P
    Men går det bra med dere?

    SvarSlett