lørdag 9. april 2011

Hva gjør man når..

Kjæresten din sårer deg indirekte? Flere ganger i det siste har jeg blitt jeg såret, skuffet eller lei meg når jeg er med typen. Det er ikke fordi han er direkte slem, men han sier og gjør småting som jeg sikkert tolker helt feil.

Jeg kan gi dere et eksempel. På onsdag så sendte jeg melding og spurte om han skulle noe på fredag (i går). Jeg fikk aldri noe svar. På kvelden ringer jeg, og han sier at han ikke skal noe som han vet om. Jeg spør om han vil komme til meg, siden jeg har fri. Så kommer jeg på at sånn egentlig, så kan han jo bare komme til meg på torsdag og sove over til fredag! Fordi på torsdag hadde jeg engelsktentamen, og da er jeg alltid ferdig tidlig, så jeg kunne godt ta bussen til ham og få venninna til pappa (som er hos oss hele tiden, og som bor i nærheten av typen) til å hente oss. BLABLABLA. Han sier det er greit, og vi havner hos meg.

På fredagen rett etter at vi har sett på den siste filmen som kom ut av harry potter serien, ringer kameraten hans. De snakker sammen, og typen sier "JA! Jeg er ladd!:D" - Det første tegnet på at han er GLAD jeg har sett siden han kom. De legger på, og jeg spurte hva kompisen lurte på. "Det blir kanskje lan i helga. Men det er ikke sikkert det blir noe av, vi må høre om -andre kompis- gidder å bli med ogsånn." Fortsatt happy. Jeg spør om jeg kan komme til ham etter skolen i dag hvis det ikke blir noe av (JA, jeg var på skolen i dag). Han sier "kan du sikkert." - ikke fullt så happy.

Jeg mener. Unnskyld meg? Forrige søndag klarte du å kutte meg opp inni fitta da du skulle massere G-punktet mitt, mindre enn tjuefire timer etter at jeg ga deg MULTIORGASMER - som egentlig ikke skal være MULIG engang for menn! - også er du så care? Ikke bare da, men hele fuckings dagen! Og ikke nok med det, men jeg skal heller ikke få meg noe? Ikke et hint på at du har lyst til å stikke hånda ned i trusa mi? Jeg ser deg sånn ca. EN gang i uka, og du unnskylder med at det.. "er egentlig ikke i humør". FLOTTERS.



Det er ikke til å legge skjul på. - Jeg føler meg snytt. Jævlig snytt.

Hele det merkelige humøret mitt kan også ha noe å gjøre med at jeg ikke har fått orgasme på... gudene vet hvor lenge. Typen min vet veldig, veldig godt at jeg blir i ustabilt humør når jeg ikke får orgasme. JA, jeg kunne fiksa det selv, men det er da jævlig mye bedre når noen andre gjør det for deg?

Nå orker jeg ikke skrive mer, jeg er så frustrert!

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar