mandag 28. mars 2011

Skole, skole og.. tannlege?!

Hei og hopp, nå er det lenge siden vi har oppdatert! Hvertfall jeg.

På onsdag for snart to uker siden så var jeg hos tannlegen. Jeg har aldri lidd av tannlegeskrekk så jeg slapp den biten. Men, den røngten DRITEN de stapper inn i kjeften din, har jeg alltid vært en smule redd for. Heldigvis gikk det fint! Selv om det var en tannlegestudent som viste seg å være gift med den eldste sønnen til han som var gift med tante før, og som er faren til den ene fetteren min.
Nå sitter jeg altså med musikk på høyt volum, tyskbøker, cola, lakris og snus foran meg. Jeg fant også igjen brillene mine etter at jeg fikk rydda på rommet mitt. Så nå ser jeg faktisk litt bedre.


I helga hadde jeg det fint. Hvertfall fra lørdag til søndag. På fredag var jeg forbanna og hadde vondt i hodet. Hvorfor spør du?
Det begynte på torsdag. Jeg sendte melding til typen og spurte om han skulle på klubben. Nei, det skulle han ikke, for faren hans dro akkurat på hyttetur. Jeg svarte at vi kunne hente ham. Han svarte med at han var alene i helgen, så jeg kunne komme en tur da. Her er problemet: Jeg skulle til dala på filmmaraton. Jeg svarte at jeg helst ville se ham den dagen, siden jeg skulle til dala i helga. Så sa jeg at jeg kunne droppe dala, for det er tross alt lenge siden vi har hatt en helg alene sammen. Han svarte at han ville bli med på klubben likevel. Double-win for me! Eller ikke.
Da fredagen kom nemlig, sendte jeg en melding og spurte når jeg kunne komme over. Ikkenoe svar. Jeg sendte en melding til omtrent en time etterpå med "Uuuumm, hello?" hvorpå han svarte: "Så ikke meldinga før nå. Jeg og kompis laner. Sorry. Trodde du var i dala." Jeg bare WHAAAT. Dere som ikke vet hva lan er, så er det folk som gamer hele natta, gjerne helger i strekk. Fra mitt synspunkt var dette urettferdig, jeg hadde jo droppet filmmaraton og kjøpt vanillacoke og te! Jeg liker ikke te! Så etter at jeg hadde mast og bært meg og fått ut en del frustrasjon (med oppbyggende migrene på høygir), gikk han (hissig) med på å avslutte lanet på lørdagen så jeg kunne komme over.


And I'm telling ya'll: It was worth it.

Skal forresten til tannlegen igjen førstkommende onsdag. De skal lakkere tenna mine. HAHA.




Sov godt, små barn.



Hva har du gjort i helgen? Har du mye lekser? Og har du tannlegeskrekk?

Marie.

1 kommentar:

  1. Heisan! Er det i orden hvis jeg låner det nest nederst bilde i en skoleoppgave? Jeg skal lage en plakat om et LAN-party og bildet ditt var veldig demonstrativt! :D Skal ikke publiseres etc.,- vises kun til 2 lærere. Mvh Ingvild H. Eriksen

    SvarSlett