tirsdag 22. februar 2011

Tannlege

Jeg har hatt tannlege skrekk hele livet mitt. Uttallige tannleger har blitt bitt, sparket og hylt til. Narkose måtte også til om de skulle klare å trekke tenner på meg.

Vel. I dag har jeg vært hos tannlegen helt alene. Og hun var faktisk litt kul. Null dårlig ånde, ingen spørsmål om det går greit, hun bare gjorde jobben sin.
Jeg er stolt av meg selv. Null hull også til tross for slurving med tannpuss og ekstremsnusing i perioder. Eneste problemet mitt er en gammel fylling som stikker meg i tannkjøttet og har ført til en lettere betennelse i tannkjøttet.

Så om et par uker skal jeg inn igjen og bytte fylling og da må jeg bore. Værste jeg vet, men jeg skal nok klare det. Jeg har klart å bli kvitt den ekstreme sprøyeskrekken så en liten sprøyte i munnen burde jeg klare.

Wish me good luck!

- Hanna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar